Délka servisní služby (v letech) | 3 |
---|---|
Typ servisní služby | Prodloužení záruky při koupi |
HP CPe 3y NBD LaserJet Enterprise M40x SVC
Popis produktu
Doba trvání a pravidla pořizování
služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a
trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack
je možno zakoupit nejpozději do 90 dnů od zakoupení HW koncovým
uživatelem (ať je to firma nebo fyz.osoba). Registrace CPE - do 10
dnů od zakoupení Care Packu koncovým uživatelem.
Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty
lze zakoupit nejdříve 90 dní před ukončením standardní záruky nebo
v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post
Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení
standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu
HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s
Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je
možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP
CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu
261 307 310. Datum Care Packu musí být vždy shodný se zárukou
zařízení. Registrace nejlépe na konci záruky zařízení, kdy se datum
nastaví na předchozí záruku (CP) nebo nastaví HP Carepack team.
BR, oprava v servisním středisku,
Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje
telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně
funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního
střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce.
Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních
dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady
mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od
8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.
Zahájení opravy následující pracovní den.
NDO, Next Business Day On-site, HW Support:
Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která
zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě
instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní
díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od
8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.
Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den,
poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat
na odstranění HW problému.
4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v
rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW
Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v
rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje
telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP
produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a
cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od
pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah
musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na
pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl
zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění
HW problému.
NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW
Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na
dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku.
Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu
odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako
je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí
náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od
nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro
vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k
dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních
svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00
hod.