Herní zóna  Hry  ESD Jurassic World Evolution 2 Feathered Species P
ESD Jurassic World Evolution 2 Feathered Species P
ESD Jurassic World Evolution 2 Feathered Species PESD Jurassic World Evolution 2 Feathered Species PESD Jurassic World Evolution 2 Feathered Species P
Obrázky mají pouze informativní charakter a mohou se lišit od skutečnosti.

ESD Jurassic World Evolution 2 Feathered Species P

Elektronická licence určená pro platformu Steam Tento obsah vyžaduje ke hraní vlastnictví základní hry Jurassic World Evolution2 ve službě Steam. Rozšiřte svůj Jurský svět o úžasný balíček Jurassic World Evolution 2: FeatheredSpecies Pack. Najdete v něm tři suchozemské dinosaury a jednoho létajícího plaza. Tyto čtyři nové atraktivní prehistorické druhy se mohou pochlubit…
Kategorie: Hry
Kód: 3654966PN: 11408Záruka: 2 roky
Produkt pochází z oficiální české distribuce.
Aktuálně není v nabídce

Popis produktu

Elektronická licence určená pro platformu Steam

Rozšiřte svůj Jurský svět o úžasný balíček Jurassic World Evolution 2: FeatheredSpecies Pack. Najdete v něm tři suchozemské dinosaury a jednoho létajícího plaza. Tyto čtyři nové atraktivní prehistorické druhy se mohou pochlubit úchvatným opeřením – někde hustým, jinde zase sametově jemným. Vylepšete svůj park jako nikdy dříve! Se svými fascinujícími opeřenými přírůstky budete moct svým hostům nabídnout zážitek, na který nezapomenou.

Obsah balíčku:

Yutyrannus své jméno, které znamená „opeřený tyran“, získal proto, že jde o největšího známého opeřeného masožravého dinosaura. Má výrazný nosní hřeben, který hrdě vystavuje na odiv, a lehké, ale přitom husté opeření, které funguje jako izolační vrstva do nízkých teplot.

Jeholopterus je neskutečně rychlý a obratný ptakoještěr, který je zároveň nejmenším létajícím druhem v celé hře. Paleontologové do dnešního dne nalezli pouze jeden vzorek kostry tohoto ptakoještěra, který se však řadí mezi nejlépe zachovanépterosaury. Poskytuje nám tak fascinující pohled na to, jak vypadal a jak se choval.

Deinocheirus je jedním z největších zástupců čeledě Ornithomimosauria, který bylkdy objeven. Přední končetiny měl delšínež kterýkoli jiný dvounohý dinosaurus.Šlo o výrazný prehistorický druh, kterýdíky svému kachnímu zobáku a širokému hrbu na zádech působil odstrašujícím dojmem, ačkoliv se živil výhradně rostlinnoustravou.

Sinosauropteryx byl drobný masožravý dinosaurus s dlouhým pruhovaným ocasem, jehož tělo pokrývala jemná, chloupkům podobná pírka. Tento druh lovil ve smečkách.Objeven byl v roce 1996 a jeho pozůstatky byly prvními, které nejen ukázaly na existenci opeřených dinosaurů, ale také naznačovaly potenciál mít nějaké zbarvení.

Návod na aktivaci elektronického klíče pro Steam:
1. Nainstalujte si program Steam – ke stažení zde: https://store.steampowered.com/about/?l=czech a klikněte na „NAINSTALOVAT SLUŽBU
STEAM“.
2. Jestliže ve službě Steam nemáte účet, klikněte po spuštění aplikace na „VYTVOŘIT NOVÝ ÚČET a pokračujte dle pokynů.
3. Následně se přihlaste se ke svému účtu ve službě Steam.
4. Na obrazovce Steamu klikněte vlevo dole na tlačítko „+ PŘIDAT HRU“ a zvolte si „AKTIVOVAT PRODUKT VE SLUŽBĚ STEAM“.
5. Postupujte podle pokynů na obrazovce a zadejte aktivační klíč a dokončete aktivaci.
6. Produkt zobrazí na levé straně obrazovky v sekci knihovna her.
7. V případě her můžete začít stahovat hru, kterou budete po stažení moci spustit.
8. V případě dobití peněženky se doplní kredit na účtu.

Parametry